Snällaste mamman...de är min<3

Nu ska jag krypa till kojs.
Dagen har sprungit i väg men
 ack så trevligt jag har haft tillsammans med min kära mor.
Vi har umgåtts med hundarna
och sedan blev det en liten tur till Mora.
Kollade in gågatan samt butiken Stil i Mora
som har grymt snygga kläder och
härlig servicekänsla hos personalen. Me like!
Blev lite småkär i en marinblå tröja
men det blev dock inget köp på grund av ekonomin.
Men drömma kan man ju=)

Efter centrala delen så blev det en tur till Maxi
för lite matinköp. Så nu kan jag inte gnälla
utan det finns grejer men nu ska energin komma bara...
i morgon har jag lovat att göra köttbullar
så när jag arbetat klart ska jag hem och bjuda på lite käk.
Enkelt men gott!

Lägenheten fick sig ett besök
och mamma kunde inte låta bli att diska.
Men jag är tacksam, dock känns det väl som att hon bara
kommer hit och städar
men jag vill ju bara att hon ska komma så jag får träffa henne...
städa kan jag göra själv...
Men hon är snäll....världens snällaste mamma<3

Nu laddar vi inför i morgon...pöss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0