Rosa bandet...

Om ni vill vara med och stödja Rosa bandet
så tycker jag att ni kan kolla in Emno.se...
där finns det tre armband i olika utförande
men alla med ett budskap.
Ett av armbanden är flätat i rosa och
med en silverbricka på där det står HOPP
men man kan välja ord själv(dock max 6 bokstäver).

 Det andra armbandets namn är Styrka
och tycker jag passar bra ihop med bröstcancer
och det lidande den utsätter människor för...


Det armbandet som jag äger är Hjärta.




50% av intäkterna går till Rosa bandet!
Var med och stöd du med=)

----->klicka här<-----


Kommentarer
Postat av: Anonym

stöder rosa bandet bara bröstcancer el livmodercancer med? jag tänkte att det båda är kvinno sjukdomar? det skulle ju vara jätte bra om dom slog ihop dom sjukdomarna på kampanjen, då det även är rätt unga kvinnor som drabbas av livmodercancer, mvh en som läser din jätte fina blogg och stöder rosa bandet

2009-10-16 @ 09:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0