På väg mot hockeyn=)

Jag var på väg till hockeyn en timme för tidigt.
Jag som alltid brukar vara sen....
märks att jag har feber och inte är riktigt kry;-)

Har städat i dag.
Eller jag jag började åtminstone.
Känns som att jag har minst lika mycket kvar att klara av.
Hur kan det vara så mycket?
Jag förstår liksom inte....
Men alla påsar är nu borta, sängen är renbäddad,
 köket är röjt, hallen ser bättre ut....
Kvar är dammsugning, badrummet, alla kläder, disken,
 vardagsrummet samt lite publecering här på bloggen
 som inte blivit av ännu. Tiden har inte räckt till.
 
Nu ska jag börja knata mot hockeyn så att jag är i god tid
då det är derby i kväll. Leksand möter Mora och det kommer vara massa folk.
Och jag kommer att vara en av dem.
En i mängden som kommer att hejja på hemmalaget.
Har jag tur så stöter jag på Anna som åkt hela vägen från Avesta
för att kolla på sin bror som spelar i laget
 och så klart hejja på Leksand;-)
Vore nice då det går så långt mellan gångerna som vi ses...

LIF...LIF...LIF...LIF.....LIF!!!!
Hahaha...hoppas ni får en härlig onsdagskväll
med Greys Anatomy som jag själv missar...
och bönderna....tur söndagar med diverse repriser existerar=)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0