Oviss framtid...

Vilken fantastiskt härlig tur jag hade tillsammans med Lurven.
Tänkte rätt mycket under turen och paniken samlades inombords när jag stötte på Lelle och vi började prata om framtiden och jobb. För jag har ju inget jobb snart och vet inte om jag kommer orka hanka fram på timmar och Lelle och Frida vet ju inte heller hur framtiden ser ut pga sjukdom. Min problem är väl kanske inte lika stort då jag inte har barn och hus men ändock, jag vill ju överleva jag med. Klara av att betala hyran osv.
Men det löser sig.
Som allt annat brukar göra.

Men det var skönt i skogen och solen sken
 och värmde oss i den annars friska luften.
Kommer sakna hästarna så enormt mycket
och jag hoppas att det finns möjlighet att få fortsätta på min fria tid.
 Ärligt talat så klarar jag mig inte utan hästarna.
De är underbara!!!

Nu ska jag svida om och sätta mig med böckerna efter lite lunch,
massa plugg på gång.
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0