Nu: Sova.

Nu kryper jag i säng.
Orkar inte ens ta tag i det som ska fixas innan sänggåendet.
Tar det i morgon...

Det var match nu i kväll på bortaplan och Leksand lyckades knipa segern.
Björklöven- Leksand
3- 5
Undrar hur spelet såg ut?
Antar att det kommer en rapport på jobbet i morgon.
På tisdag möter de Malmö och jag tror jag ska försöka hinna dit.
Om jag känner mig redo för att göra matteprovet
på onsdagen så kommer jag gå...bara att kämpa på=)

Haft en trevlig pratstund på fb med en tjej nu på kvällen och
vi ska ta en fika i helgen som jag verkligen ser framemot.
En riktig sötnos som verkar ha ett stort hjärta
av det jag märkt hittills i af, bådar gott;-)!!

Nu: sova!
Go natt, kramar om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0