Middag och Tobbe....

Dagen har inte blivit som jag tänkt mig.
Fick ett besked som gjorde ont men samtidigt var till det bästa.
Jag vill inte gå in på vad det är mer än att det kommer att bli tomt.
Saknad<3

Till middag så blev det Sveas lilla burk med pasta och köttfärs
som jag köpt in case of att lillan skulle komma på besök.
Men nu slank den ner i min mage.
Möjligt att det inte var det mest smakrika jag ätit men hey,
det slank ner i magen åtminstone.
Och bukfylla är väl huvudsaken.

Har inte ätit något i dag mer än det lilla som jag förtärande
när jag fikade med söta Camilla.
Så härligt att umgås med en tjej som vet vad hon vill
och är full av liv och värme.
Riktigt mysigt att äntligen få till den där fikan
som vi pratat om ett tag nu,
jag var nog lite väl deppig men så kan det vara...
livet ändras ju i bland hipp som happ och
jag behövde nog få komma i från lägenheten en stund.
Tack för fikan gumman, ser framemot att få träffa dig igen!!!
Du är en underbar tös<3

Nu ska jag ta mig i kragen och gå ut i mörkret med joggingskorna,
vinterjackan och två hundar i koppel.
Ska försöka hitta lite bilfria vägar som jag vågar besöka i mörkret
så att det får springa lösa och leka lite!!
Just nu ligger de dock utslagna på golvet...
har varit mycket bus nu under dagen.
Och nu kanske någon undrar vad jag menar
med att gå ut med två hundar?
Jo det är nämligen så att jag har fått en ny liten vän i familjen.
 Grynet har fått en vän.
Och det är ingen mindre än "Tobbe" Tobias...
Pillan kom förbi i dag och lämnade honom
med sin lilla flyttpåse och från med den 11 oktober 2009
ska han bo hemma hos oss.
Sååå mysigt!!!
Kan inte säga mer än
-Välkommen Tobas till familjen!!'

Nu promenad.
So long...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0