Matte prov 1.

Jag gjorde det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tvingade mig i väg till jobbet trots feber och annat skit i kroppen.
Men hästen blev körd och stallet rengjort.
Känns bra.

Hem och bytte kläder fort som attan innan jag for till skolan.
Jag har tröttnat på att ligga efter i matten så i dag chansade jag.
Tog provet av min lärare och satte mig ner på vinst och förlust.
Jag kan ju inte mer än få göra om det var min tanke.
Det var lätt till en början.
Och sedan blev det svårare.
Lars var så snäll så han rättade det tillsammans med mig
och berättade saker jag inte förstod. Höll andan lääääänge...
12 rätt var godkänt, 21 var väl godkänt...
Mitt resultat: 19/30.
Jag var enbart två poäng i från VG...fattar ni....jag klarade GODKÄNT!!!!!!!!!!!!!!
Nu kan jag lägga prov ett åt sidan
och räkna vidare för att möjligen komma i kapp lite grann.
Känns grymt bra.
Och nu ska jag jäklar anamma klara detta!!

Naturkunskapen börjar återigen på måndag
så jag tänkte sätta mig och läsa lite nu
 innan jag måste städa och duscha.
Klockan springer ju i väg så jag lär väl rappa på lite...

I´m so happy=), yihooooooooo!!!
I did it!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0