Måndag.

Jag har arbetat och fikat i dag.
Och hunnit vara till skolan.
Känns riktigt bra faktiskt.
Allt på mitt schema är avklarat
men nu ska jag gå ut med busungarna och
sedan duscha och plugga.
Måste komma vidare med matematiken.
Ska försöka klara av provet snarast möjligt,
onsdag eller måndag har jag siktat in mig på.
Och jag ska banne mig klara det.
Min absolut sista deadline är på måndag.
Occh naturkunskapen ska jag ta en veckas studieuppehåll till.
Känner att jag inte hunnit med som jag velat.
Så i onsdag, torsdag, fredag och söndag denna veckan
ska det pluggas massor i båda ämnena. Punkt.

Var i skolan i morse och fick massor av hjälp
som var välbehövlig och det lättade en del i lästalen
 som jag har så svårt för.
Kändes bra.
Hoppas det går lika lätt här hemma nu.
Arbetade sedan mig igenom stallet och fick det rent.
Men klockan sprang i väg och jag hade en date inbokad
så jag gav dem lunch ute och for hem.
Hade ett härligt telefonsamtal tillsammans
med min gamla vän i från Hässleholm.
Nu ska vi tillsammans styra upp mitt liv
och få det fungerande.
Nu jäklarns!!!

Fikade med min underbar date Mia på Siljan.
Riktigt trevligt och en liten stund kom även Johanna
och gjorde oss sällskap. Riktigt trevligt var det i dag.
Om jag hinner så ska vi försöka med en likadan i morgon.
Mår bra av att träffa Mia
och det finns alltid något att prata om. Löööv it!!

Efter fikan så åkte jag hem, svida om och for till jobbet igen.
Hade sådan tur att Peo kommit hem från älgjakten
så han följde med ut på en tur.
Klarade oss hyfsat från snö/regnet
som trillade ner och hästarna var nöjda
över att få komma in i stallet efter bergsvändan.
Men duktiga var dom!

Nu tror jag att det är hög tid att gå ut med de små,
 innan de river hela lägenheten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0