Måndag.

Godmorgon världen.
Jag vaknade med migrän så klockan stängdes av och jag sov vidare. Klarade inte av ytterliggare en dag med skallebank i skolan. Sov till nio i stället och sedan tog jag med mig sötisarna och tog en lite längre promenad runt Käringberget. Riktigt skönt trots att regnet strilade ner. Nu är vi alla tre nyätna och två ligger på soffan och sover. Ser riktigt skönt ut och lite avis är jag som inte får krypa ner med dem.
I stället ska jag byta kläder och bege mig till jobbet.
Mina söta vänner får stanna hemma i dag och ta det lite lugnt.
Grynet känns inte helt kry och jag vet inte
om det beror på att hon kanske är på väg in i skendrägtighet
eller vad som står på.
Hon är liksom lojj och känns emellanåt ganska ledsen.
Mitt hjärta är lite oroligt och jag ska krama om dem ordentligt
 innan jag åker hemifrån.

Vad som händer resten av dagen?
Jo jag har fullt upp
men jag har mest bara roliga saker som ska klaras av.
Eller njae...
kanske lite jobbigt också men det ska göras...så är det bara.

Ha en nice måndag alla goingar...
kramar om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0