Lisa och Milou.

Nu har Lisa och Milou kommit till vår gata i stan.
Mille är lite förvirrad över allt nytt som händer och sker.
Två nya hundar plus att vi träffade Zeke och Pajas ute på gården.
Han har även varit hemma på Thomas gård och läst tidningen samt vägen hem hit.
Innerst inne är han nog ganska trött
men lite svårt att slappna av dock.
Tobias och han går superbra ihop
medans Grynet är lite väl kaxig...
men det ger sig snart är jag ganska säker på.

Snart blir det sängen för min del
då jag ska upp till jobbet i morgon
och ha hästarna helt själv.
 Peo är ute på älgjakt och då fixar jag stallet fram tills lunch.
Men innan jag kan avsluta min dag där
så kommer Pesen med Lina,
 måste köra henne innan fredag
för då ska vi till veterinären och ta lite plåtar på hennes has.

Men nu sova efter en lång dag.
Vi sitter båda två och gäspar.
Det säger väl ganska väl vad som krävs att göra...
Sov gott och dröm sött=)
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0