Lilo & Stich.

Nu har jag kollat på en av de bästa filmerna i Walt Disney´s historia.
Lilo och Stich.
Så grymt bra och jag älskar den.
Stich presonlighet tillsammans med Lilos vackra själ är så himla vackert.
Och det är så mycket humor i hela filmen.
När Lilo ska visa Nana att stich kan vara högtalare till deras skivspelare....
och hon bara öppnar och stänger hans mun så kommer musiken ut...
så braaaaa!!!

Men like a lot och jag kan se den om och om igen.
Till filmen blev det mat i form av kotlett, ugnsrostad potatis och tzatsiki.
Riktigt fint och det bästa är att jag har maten klar till morgondagen.
Framförhållning!!

Nu blir det ut med skruttan och sedan sova.
Måste upp tidigt i morgon då jag måste gå till jobbet på grund av soppatork.
Så kan det vara och det är bara
och hoppas på att min tidsberäkning gör att jag kommer i tid till jobbet.

Sov så gott, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0