Kvalet avklarat...

Jag behöver en förändring.
Men jag vet inte vad.
Eller när.
Eller hur.
SKa tänka på det nu när jag kryper till sängs.

Kvalet gick bra i dag.
Han var lite tittig på allt som skedde runt och
sprang spänd som en fiolsträng men det var lungt.
Tiden var inga problem.
Skönt att ha en avklarad.
 Nu är det nästa på måndag.
Framstegen kommer sakta men säkert.
Får se när det börjar på och bli tal om start osv.

Kvällen har spenderats med lite matlagning.
Blev köttbullar och mos.
Paradrätten.
Men efter maten så dog jag.
Och jag var nog inget vidare trevligt sällskap tyvärr
men det blev en film som gick på ettan...
gick och se i brist på annat.
Slutet listade T ut efter bara några minuter.
Som vanligt då;-)

Min syster kommer i morgon.
Med mitt köksbord.
Så jag måste lägga mig nu.
Annars kommer jag vara alldeles för trött när lördagen börjar...
Sov gott och dröm sött!
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0