Hjärtan.

Jag hade supertrevligt i går.
Verkligen helt underbart.
Altl gick som jag vilel och jag mådde på topp.

Söndagen började också väldigt bra men har nu spårat ur totalt.
Mitt hjärta blöder men antar att det är så det ska vara.
Jag orkar ärligt talat inte mer och kommer nu att knata på mitt liv
precis som jag vill.
Jag skiter i allt som har med hjärtan och göra.
Nu är det jag, jag och mina vänner som gäller.
Nothing else.
Punkt.

Mitt hjärta är skört och tål inte hur mycket som helst.
Kort sammanfattat.

Update:
Hade en riktig svacka i dag som jag skrev av mig här i bloggen om.
Jag ger inte alls upp.
Det är bara skitsnack.
 Jag gav bara upp lite just för stunden.
Now I´m back.
Klockan 21:23.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0