Hemma o vänder...

Hemma hos de små liven.
Ska hämta min lilla sessa och åka till arbetet.
Dags för kval i dag på Romme.

Skolan är avklarad och det lossnade faktiskt lite för min del.
Kändes bra men jag ligger sjukt mycket efter sedan jag var sjuk.
Det jobbiga är liksom att missa lektioner för det är där min förståelse för talen föds. Jag är inget matematisk geni någonstans men jag förstår när Lars förklarar och jag sedan får arbeta igenom talen i boken med hans stöd. Sedan när jag kommer hem så låser de sig oftast men jag ska försöka hinna räkna några tal nu medans jag äter lite frukost. Men Lars stöttar mig och säger att jag kommer att klara detta så ja litar på honom.
Klart jag kommer att klara av detta!!

Och resten av dagen kommer såklart
att springa förbi som alla andra dagar gör.
Men jag ska nog klara av att hinna med
alla mina uppgifter som står på schemat.
Och tur var väl att jag skrev den raden,
för jag hade glömt en sak.
Som jag ska fixa...NU!

Och i bilen på väg hem från Falun
så ska jag fundera på var jag vill arbetsträna någonstans.
Svårt det där men det är ju liksom för framtiden jag måste tänka.
Så jag har arbete efter nyår.
Hmmm...vi får se vad jagkommer fram till=)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0