Fika med tjejerna=)

Har haft en underbar söndag.
Sovmorgon som jag verkligen behövde.
Därefter en lååång fika på Siljan tillsammans
med Mia och Malin samt gentlemännen;-)
Otroligt trevligt att få snacka med tjejerna igen,
som jag saknat dem.
Går ju alltid så lång tid mellan gångerna.
Men har bokat in nästa söndag också...
så jag ser framemot söndagen som kommer=)

Har pratat om ditt och datt, vilket var välbehövligt.
Att få lätta sitt hjärta utan att det ska omvändas och snackas om det.
 Man bara ventilerar och sedan är det bra så.
I bland måste man få träffa människor
 som man känner sig trygg med och kan göra så....

Maten smakade grymt
och jag fick beröm av kocken, alltid lika roligt.
Gossip girl går på teven och snart en promenad i mörkret.
Lovley!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0