Gamla minnen...



Foto: Anne

Hittade en gammal bild på mailen när jag sorterade igenom
och placerade dem i olika mappar.

Denna bilden tar mig tillbaka till gamla tider
när jag bodde i Hässleholm.
Bilden kommer från uteserveringen på restaurangen.
En riktigt jobbig tid men både lärorik och rolig på samma gång.
Något som jag kommer att bära med mig hela livet men just nu under tillfrisknandet så ligger det ganska långt bak i kontoret då det var en enormt tuff och krävande period i livet. Men hey, det är inte alla som drivit eget i sådan ung ålder och jag är så stolt över oss som klarade av det i två år.
Vi var sjukt duktiga och så här i efterhand så önskar jag att jag vara starkare och tåligare så man kunde förändrat saker till det bättre men det fanns liksom inte mer krafter just då.
Men vi gjorde det jäkligt bra ska ha all credit  för vårt jobb tycker jag!!!!

(De är delvis dessa krafter jag försöker återfå nu.
Och jag tycker att det går ganska bra.
Åtminstone framåt).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0