Lördagens planer...

I dag har vi haft sovmorgon med mys, skönt att få vila ut lite även om jag fortfarande är trött i ögat. Vet inte vad det är för fel på mig men jag skulle kunna sova flera dygn i sträck. Kanske för mycket att tänka på. Men min förhoppning är att jag ska bli lika trött i kväll och komma i säng i tid.
Hade först planer på att gå ut men min ekonomi täcker inte det.
Hade varis så skoj att åka till bowlingen med tjejerna i kväll
men det får bli nästa gång. Som jag sagt de senaste helgerna.
Hoppas bara att det blir en nästa gång.

Dagen bjuder på arbete i stallet.
Det är ju fortfarande älgjakt så jag ska fixa stallet i dag
och förmodligen i morgon också.
Utöver det blir det långpromenader och sedan lite plugg.
Ingen matte men däremot naturkunskap.

En perfekt lördagskväll.
Medans övriga är ute och festar med skallebank som följd
så sitter jag hemma och blir lite smartare för var sida jag vänder i boken.
Det ni...jag har nog blivit en aning mer vuxen...
Men med detta sagt så betyder det inte
att jag inte älskar att gå ut och dansa.
Det gör jag...men bara bär jag slipper oroa mig
för om jag ska ha mat på tallriken månaden ut.
Vill ha lite av båda delarna i mitt liv...en perfekt balans.
Samt så lär jag mig att lyssna på min kropp.

Nu ringde chefen...
de har jagat klart nere i skogen om några timmar så det passar utmärkt.
Jag och dogsen kan ta det lugnt på soffan en liten stund till
innan vi ska ut och stöka rent i stallet
och ge hästarna lite lunch.
När det är gjort så blir det körning av två stycken...

Ha en lovely lördag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0