Tobias matte=)

Sovmorgon.
Alla tre har sovit som små grisar.
Var riktigt skönt.

Har precis pratat med Tobias matte på telefonen.
Hon var så gullig och ville bidra med lite pengar då jag är fattig.
Sååå himla gulligt!
Och så berättade hon att Tobias
har fått sin första US Champion avkomma.
Namnet på den snyggingen är Foxhill´s Here Comes The Night...
han tog i helgen sin första AM CH titel.
Så himla roligt att snyggingen här hemma
är pappa till snyggingen på andra sidan vattnet=)

Nu blir det lite fix och trix så man kan visa sig ute.
Blir att träffa en vän i dag.
Och efter det så ska jag mysa ner mig i soffan efter en långis med hundarna.
Just nu ligger de och sover...
helt utslagna...man kan tro att de var ute på galejj i går;-)

Ha en nice söndag allihopa=)
Puss


Kommentarer
Postat av: Pillan

Ullis , självklart så ställer jag upp på dig , du är ju ALLTID så snäll och hjälper mig med hundarna .

KRAM från Tobias matte ;.)

2009-10-25 @ 16:09:00
URL: http://pillansklebo.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0