Dagens snabba....

Nu sitter jag framför datorn och ska säga tack för i dag.
Är otroligt trött och jag tror
att det är sviter från gårdagens blodgivning.
Vaknade med dunkande huvud på gränsen till migrän
men släpade mig i väg til jobbet åtminstone.
Och det gick bra att arbeta, slet på så gott jag kunde
och efter andra körningen så hade jag piggnat till rätt bra.

Körde både gamlen och fröken i dag då vi hade besök av Bosse
som vi trimmade på så gott vi kunde på banan.
Han såg riktigt fin ut och tog i för kung och fosterland,
 i bland lite för mycket och slog knut på sig själv
men lyckades reda ut det helt okej.
Inte helt lätt att ha fyra ben och hålla reda på när det går fort.
Siktar på en start ganska snart, hoppas det kan bli så...

Efter arbetet så var jag till Alvik
för att därefter in till Marie Gunnarsson på ett besök.
Och det gjorde ont.
OMG, vilken smärta men jag hoppas att det ger något resultat.
Behöver det, dock vet jag att det alltidblir sämre i början
 men jag ska kämpa på
få se om vi har någon förbättring till nästa träff. *Hoppas*

Plockat bajs och äpplen ute på gården innan det började regna.
Skönt med den friska och klara luften som är nu,
 man blir snabbt pigg!
Städat nedervåningen av huset
och tänker ta den övre i morgon när jag kommer från skolan.

Och om jag har samlat tankarna riktigt ordentligt
så ska det bli ett lite mer allvarligt inlägg i morgon
men det sker endast om jag orkar.
Lite mycket som rör sig i huvudet och jag har en önskan
om att aldrig få säga de orden till mina nära och kära,
även då jag vet att jag säkerligen skulle ha samma känslor
om jag var i samma sits.
Vi får se...

Sov så gott alla sköna...
det tänker jag göra ett försök till=)
Pöss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0