Dagen so far...

Gick i från Storgärdsvägen i dag klockan 07:15 för att en timme och femton minuter senare vara framme i Heden. Två trötta men glada hundar som sedan sprang lösa och levde livet. Själv så högg jag direkt tag i all skit som låg och väntade i boxarna. Och jag kämpade på. Men det tog ändå rätt så lång tid...e ju van och vara två...
Kom upp på dygnstacken med alla utom en kärra och det är jag mäkta stolt över då det är ett skapligt lut på den nu och mina armar orkar inte hela själv så i bland måste jag trycka på med ena benet... Och resultatet av det blir ett gäng blåmärken som pryder mitt högra ben.

När jag var klar med rengöringen så bäddade jag ner hundarna
 i en av boxarna och sedan drog jag ut på körning med Gamlen.
 Efter honom så var det lillskrutt.
Lunch.
Och sist men inte minst så fick fyraåringen sig en omgång.
Allt gick bra men jag var dock inte så sugen på att gå hela vägen hem.
Men nu är det gjort och vi klarade av det alla tre.
Riktigt bra gjort må jag säga...

Känns i kroppen och helst skulle jag bara vilja krypa till kojs nu
men lika bra att hålla sig vaken och sedan sova gott till natten.
Hundarna ligger dock helt utslagna.
De små liven....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0