Tonat håret- finally!!

Tonat håret i dag tack vare min mamma
och nu känner jag igen mig när jag kollar i spegeln.
Ser återigen ut som snövit med väldigt ljus hy
och det mörka håret till.
Like it!
Tycker det är riktigt snyggt med den kombon
som jag för bara något år sedan skämdes för.
Tror mitt numera gillande har med ålder och självförtroende att göra;-)

Kvällen bjöd på lugn.
Mina söta underbara små älsklingar kom äntligen hem
och jag fick även träffa mor en sväng.
Vi hann med en fika och toningen av mitt hår
samt lite tjöt med Pillan som kom för att lämna prinsessan Petra
som ska bo hos min lilla mamma nu under löpet.

När de begett sig så fixa jag och Thomas
lite köttbullar med mos gjort på mandelpotatis
och en god gräddsås till det, mums!!
Perfekt dagen efter mat
och jag hade ju faktiskt redan käkat en hamburgare i dag
så det blev lite nyttigare käk denna gången.
Känns bra.
Kroppen är fortfarande sjukt sliten och i obalans
 men så kan det ju vara....jag är snart tillbaka!!!

I övrigt så har det bara varit lugnt framför teven och lite skitsnack.
Helt perfekt.
Nu har vi precis varit ute på kvällspromenaden
och hundarna har krypit ner bredvid mig.
Mys<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0