Söndag.

Vi är nu alla vakna efter en rejäl sovmorgon.
Inte likt mig eller hundarna att sova så länge men det behövdes tydligen i dag. Nu ska vi ut och gå våran sköna morgon(?)promenad och sedan inta en nyttig frukost innan målarkläderna åker på. Nöjd att det snart är över med detta målande. Är roligt samtidigt som det är lite stressande. Jag som person vill ju gärna ha allt klart på en gång men det går ju inte med torktider osv. Så det kanske är lite bra med mig att jag får lära mig att vänta?

Har eventuellt en fika inplanerat
men vi får väl se om denne
vågar visa sig på Noret med mig;-)
Skvallret går snabbare än snabbast här i lilla Leksand
och jag vill inte vara boven till onda blickar.

Men det är min söndag i korthet.
Ska försöka kolla repriserna av Greys och Desperate också.
Och sen har vi ju såklart Gossip girl också;-)

Fullspäckad söndag med andra ord...
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0