Plugg på schemat...

Nu har jag arbetat klart och jag är vrålhungrig.
Antagligen mest för att jag inte får äta något just nu.
Hade det varit som tidigare så hade jag ätit ett gäng mackor nu
helt i onödan i stället för att laga till riktig mat.

Ska plugga litegrann och försöka få in en
insändningsuppgift nu innan jag äter lite soppa.
Sedan blir det promenad.
Och efter det lite matematik
och därefter laga lite mat återigen.
Ska försöka låta det gå fem timmar mellan intaget av föda.
Det vill säga att jag har två timmar på mig
innan soppan ska intas. Suck vilken lång tid.

In i naturkunskapens värld...
See ya later...

Update:
OMG, jag blir tokig...
fattar inte mycket just nu
då jag håller på med min första insädningsuppgift
och jag kan väl säga på en gång
 att jag inte är någon hejjare på att skriva labbrapporter.
Snark...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0