Pannkisar=)

Nu ska jag krypa till kojs.
Har stekt pannkakor och insåg ännu en gång
att jag är typ bäst på att få snygga och välsmakande pannkisar!!!
Det slank ner både hos mig, mor och hundarna.

Pratat lite med Mia på msn
samtidigt som jag målat mitt nya köksbord.
Kommer bli grymt snyggt.
Har ett lager till som fixas i morgon
 och sedan fyta stolar och en iläggsskiva.
Sedan är det klart...redo att användas.
Ska inredas i mitt vardagsrum så fort målningen är avklarad.
Ska flytta lite saker och få ordning
så sen är det faktiskt mest bara sovrummet kvar
innan jag känner mig nöjd...om man någonsin blir det.
Men tillräckligt för att jag ska känna mig hemma.

Nu sängen...ska försöka jobba till morgonen.
Sov gott...och Emil...tack för att du berättade
vad denna "någon" sagt om mig...det värmde=)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0