Niiiiice=)

En mycket trevlig kväll med Idol och tjejerna.
Dippa, grönsaker och mörk choklad.
Det gillas enormt mycket.
<3

Dock insåg jag en sak.
Jag är ingen bra vän.
Vet inte hur man gör och har nästan helt bestämt mig
för att inte gå på festen nästa helg.
Känner att jag inte är värd det.
Det finns betydligt bättre människor än mig som borde gå i mitt ställe.


Och jag lyckas inte med något...gör bara människor sura
och irriterade för att jag inte har tid.
Nej jag ska finnas tillgänglig jämt
men när jag behöver något då passar det inte.
Hur fan jag än gör så blir det liksom bara fel.
Min livslust har försvunnit återigen och i morgon kommer det att bli en tuff dag.

Nu ska jag krypa till kojs med mina små sköningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0