Msn-sällskap...

Nu ska jag snart krypa till kojs.
Sitter här helt vit i ansiktet...hahaha...så är det att vara brud...
man måste vårda sitt yttre...blablablabla...



Har tagit det lugnt med msn-sällskap under kvällens gång.
Kicki och Mia har varit online och det har bestämts träff
och snackats om ditten och datten.
Fick lite ny inspiration till träning och kost i dag.
Som ni kanske märkt så har jag gått och trampat vatten i mer än en vecka nu
då mitt känslomässig liv har haft en enorm störning
men jag hoppas att jag ska lyckas vända innan denna veckan är slut.
Fick ett mail i dag som peppade och satte i gång tankarna.
-Jag är min egen riddare.

Det finns människor i ens omgivning
som man kan tycka om enormt mycket om
men som tar mer energi än de ger
och då måste man ta en liten paus.
När man känner sig starkare så kan man sedan umgås mer tätt.
Jag har dessvärre en person som jag just nu inte kan umgås med...
men jag hoppas att vi en dag återfinner den fina kontakt vi haft tidigare.

Nu ska jag krypa till kojs.
Har lite att fundera över och hoppas jag kan somna i hyfsad tid.
I morgon ska vi promenera till jobbet
då jag inte har någon bensin i tanken;-)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0