Måndag=nystart!!

Nu äter jag frukost efter en rask halvtimmes promenad med hundarna.
Det blåser som bara den ute men vi klarade oss helskinnade hem.
Känns kul att hästarna kommer ha många spöken nr vi ska ut och köra snart.

Kommer lägga upp min nya kost lite senare i dag.
Den är ganska drastisk mot hur jag ätit tidigare
men än så länge går det  bra att tugga och svälja.
Nu hoppas jag på mirakel här framöver...hehe...
Jag har ju så fruktansvärt svårt att äta frukost,
det liksom växer i munnen på mig
men jag vet att det är en vanesak
så jag ska kämpa vidare.
Jag kan ju inte ge upp i första taget.
Men lite gnäll kommer det nog att vara från min sida...
hoppas ni kan stå ut;-)

Har massor av saker på min todolista i dag.
Plugg, jobb, skola, städa, äta....kommer bli jobbigt
men jag hoppas på en rolig bra start på mitt nya liv.

Nu ska jag njuta av min milshake...
Ha en lovley måndag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0