Lussekattsbak. Check!!!

Bakat lussekatter tillsammans med Thomas nu under kvällen.
Riktigt roligt har det varit och vi har hållit sams.

Och till lussekatterna.
De blev grymma.
Har redan lovat att hålla en då jag fått fikasällskap.
Sweet;-)

Mia kikade förbi med små tassar till mina stolar
då det i stort sett är färdigmålade.
Ska montera i morgon och sedan börjar möbleringen.
Dessvärre så var inte katterna klara när hon var här
annars hade jag gladeligen bjudit henne på en hel hög
då hon jobbat hela dagen och var tokhungrig.
Nästa gång...jag lovar=)

Hundarna är kvällsrastade och jag sitter och snackar gojja.
Mitt vanliga kvällsnöje men det är så skönt
att jag är tillbaka till mitt mer sociala jag.
Älskar´t!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0