Lördag.

Jag är vaken.
Känner mig illa till mods men ska ut och knata med hundarna nu
och försöka insupa så mycket sol det bara går.
Låter som en bra början på denna lördagen.
Ska försöka äta en riktigt nyttig frukost i dag
som jag ju misslyckades med i går
men i dag kanske det går bättre då jag motionerar först.
Hoppas.
Vad som händer sedan då?
Ingen aning men jag vet så mycket som så
att jag ska vara själv.

Vet inte om jag ska fråga en person om film i kväll
men jag tror inte det är någon risk att denne någon
 skulle vilja kolla på film med mig
så kanske dumt att ens utsätta sig?
Hmmm...njae denna dagen kommer nog
enbart att handla om överlevnad för min del.
Trycket i bröstet härjar och det gör sjuuuuukt ont.
Vill inte ha dessa konstiga tankar som inte är likt mig.
Varför har de kommit? Varför nu?

Ska försöka analysera det lite mer i ett senare inlägg,
då kan jag även skriva lite om min terapi.

Men nu....
solen...
Kram på er....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0