Lördag igen då...

Jahapp.
Lördag hela dagen lång och jag vaknar med ett elakt huvud
och förkylning i kroppen.
Kanske lika bra att låta bli alkoholen till kvällen.
Vi får se.
Samtidigt så kan det vara sjukt trevligt att dricka en cider
eller två och bara ta det lugnt.
 Hmmm...kvällen får utvisa.
Om jag mår som nu så borde jag nog ligga på soffan hela dagen
och bara dricka te.
Hahaha...men de som känner mig vet att min rastlöshet
skulle ta död på mig. Så det går ju inte.
Tänk att man kan vara så himmelens hopplös;-)

Pratat med Mia på telefon som är i Borlänge
och ska införskaffa årets julklappar.
 Duktig hon=),
själv skjuter jag det på framtiden.
Ett senare bekymmer.
Jag har ju åtminstone redan julpyntat;-)
Det är väl huvudsaken?
Mycker börjar ju med stämningen runtikring en...

Kanske ska ta och hoppa in i duschen så att mitt hår
hinner torka tills dess jag ska göra mig i ordning....
Ja det blir suveränt...

Senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0