Lite minnen...

Jag sitter fast i fåtöljen.
Ska kolla sista avsnittet av
The Hills nu innan jag kilar ut med hundarna.
Vi ska (kopplade) insupa lite frisk luft
och de ska få tömma sina blåsor
innan de är dags för deras middag/kvällsmat.

När de har fått sina behov uträttade
så ska jag återigen inta soffan för att kolla på lite falk.
Har bestämt mig nu.
Det blir Falk i dag.
Twilight dagen innan jag ska på bio med Malin
och se uppföljaren New Moon.

Men för att jag har så lite o göra så delar jag med mig av lite bilder.



Jag för en herrans massa år sedan nere på västkusten.
Kort och rödhårig...men det var en underbar dag årminstone=)


Min dåvarande sambo.
Looking good!!




Färjan mellan Lysekil och Fiskebäckskil.
Saknar...



Strömstad med Thomas och Sandy=)



Stenshufvud med Thomas, Mamma, Pappa och Bingo=)
Lovely dag.



Hässleholm.
En välmående men väldigt utarbetad Ulrika.




Evelina och Pasqual en härlig dag i backen.
Trysil.



Min lilla trasselsudd Bingo....enormt saknad<3

Här kommer lite minnen...kommer att komma flera
men måste be om tillåtelse
att publicera några bilder först och främst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0