Lever mitt liv.

Nu är denna filmen avslutad.
Bra.
Tror det var tvåan jag såg nu.
Jag vet inte men nu är det bara en kvar i af.

Lyssnar på Melissa Horn.
Min favorit förutom Lasse och Coldplay.
Hennes musik får mig att tänka och inse vad jag har.
Sjunger bara med...

Njuter.

Försöker spela en riktig vän.
Eller jag spelar nog inte.
Jag är en vän men jag är en vän som gråter
för att hon gör illa sig själv för att göra vännen lycklig.
Men mitt stenhjärta repar sig alltid
och kommer så att göra även denna gången.
Hoppas bara inte att jag blir ensam för resten av mitt liv.
Men så illa ska det väl inte vara ändå.
Tror jag ska finna någon.

Och när alla nyfikna själar läser detta så kanske en del gottar sig
medans andra kanske känner igen sig.
Kärleken är tuff.
Denna sommaren har varit otroligt mycket upp och ner.
En del val har varit bättre och vissa lite sämre.
Man lär sig något av allt.
I bland vill jag backa tiden men om jag gör det
så skulle jag inte ha så mycket erfarenheter.
I dag tog jag ett beslut.
Jag är stolt samtidigt som det gör ont.
Men smärtan går över.
Så här är det.
Jag är en människa som vill leva med någon.
Men jag behöver inte denna någon här och nu.
Allt har en mening och jag tar var dag som den kommer.
Jag är inte desperat och jag väntar tills den "rätta" dyker upp.
Fram tills dess så lever jag.
Lever mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0