Himla trevlig fika i dag=)

Inte mycket dator för min del i dag.
Har jobbat och direkt efter hem för en snabb dusch
 och ett försök att fixa till sig.
Lyckades väl sådär men jag har ju varit överkörd också
vilket inte underlättade sminkandet.
Går ju inte att dölja två trötta ögon och en trött, grå och slapp hud.
Men men...släpade mig till Siljan
då en träff med Kicki och Mia var bokad.
Mycket trevligt var det.
Kicki och jag har inte setts på år och dar...
vet inte hur länge men det har dröjt alldeles för länge.
Och orsaken har varit tiden.
Hon har för mycket på gång och jag är ju allmänt sönderstressad
och får inte ihop något.
Men jag jobbar på att skärpa mig och få mer struktur.

Cd och Blomman var också på plats
och Erika med sin fina mage trillade in efter ett tag.
Sååå vackert att vara gravid
och jag hoppas jag kommer se lika snygg ut
om den dagen kommer för min del.
Det återstår att se.
Johanna och Helena kikade in efter en stund
 och det var en himla trevlig fika i dag.
Jag gillar de människorna som jag umgåtts med.
Snälla, ärliga och med humor!
Hoppas de tycker om mig lika mycket som jag tycker om dem bara...
Blev några goda skratt och det är faktiskt
riktigt mycket sanning i att man lever längre av ett gott skratt.
Jag vet i allafall att jag lyftes av ett gott skratt.
 Hade så mycket energi när jag kom hem
att jag snabbt bytte om för att ta en promenad.

En rask långpromenad med hundarna.
Sååå skönt och jag känner mig skön i kroppen nu.
Lyckades peta i mig lite rester
och önskar att det funnits mer men man får vara nöjd med det lilla.

Förresten så kom Leksands snyggaste in på Siljan när vi satt där.
De ögonen är inte att leka med...
synd att man själv såg ut som ett ras i dag...

Nu ska jag kolla lite på skolan...har ett beslut att ta...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0