Hemma från Romme...

Ensam hemma.
Usch vad bedrövlig man kan känna sig i bland.
Sååå jäkla ensam.
Men ska nog åka ner till Noret en sväng och shoppa något gott om jag orkar.
Annars blir det sängen snart.

Förstår inte var min energi till att göra saker nattetid kommer i från.
Jag kan liksom vara uppe halva nätterna
och sedan jobba hela dagarna precis som innan sjukskrivningen.
Vilket inte är bra det vet jag med
men det är så jäkla skönt och känna igen sig själv.
Social, pratglad, fylld av energi...you name it.

Hoppas bara det håller i sig.
Eller jämnar ut sig till en hälsosam nivå=)

Travet som jag fick hoppa in och jobba på var okej.
Lelle kvalade med Aubiose Amiral och han bara lattjade runt.
Såg lekande lätt ut och ändå så var han inte fokuserad.
Tänk den dagen han koncentrerar sig.
OMG!!!!!
Så klart så hamnade de i dopingen
så det vara bara och bege sig dit
och som alltid med 2-åringarnas första kisseprov så tar det lite tid.
Men trägen vinner som man säger;-)
eller skam den som ger sig...hehe...
Han var jätteduktig pojken och det var riktigt roligt att se.

Bosse var superfin i värmningen och mycket mjukare än tidigare starter.
I loppet så hade de dessvärre otur in i första sväng
då andra volten blev knölig och det slutade med
att de fastnade bakom Bylund och kom inte loss.
Skit också för grejen var att Bosse bjöd hela tiden
och hade mer att ge!!!
Gick på 38-fart och nu måste vi trimma ner honom till säker 36-fart minst.
Så vi har lite och komma med.
Bara och kämpa vidare.
Nu siktar vi mot söndagen och Lurvens bravader nere i Örebro.
*håller tummarna*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0