Hahaha...jag gråter...

Hahahahaha...
Jag har gjort min ekonomi för månaden som kommer.
Och utan att ha räknat med julklappar
så ligger jag tvåtusenfemhundra kronor back.
Det suger.
Vet inte riktigt vem jag ska fråga om hjälp heller.
Tror jag blir tokig men jag hoppas på att det ska bli bättre framöver.
Komma på rätsida gör jag inte förräns jag är frisk och kan arbeta heltid men jag hoppas på en ljusning ganska snart. Så om någon läser detta och har något tips på hur jag ska få in lite extra slantar så att jag överlever släng gärna in en kommentar eller skicka ett sms.
Mottages tacksamt!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

öppna ett konto på tradera och sälj en massa som du inte använder :-) /Lina

2009-11-16 @ 21:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0