Gårdagens supertrevlig besök!!!

Mår som jag mår i dag.
Hade ju en fruktansvärt trevlig kväll i går och det behövdes.
Saknade dock en tjej lite extra mycket men förstod att hon inte orkade.
Man kan inte orka allt.
Om man inte heter Ulrika och bara kör på tills man stupar typ.
Vilket inte är något att rekommendera.

Fick dock svar på ett sms i går
som jag skickade utan förhoppning om ett svar.
Förvånad men ack så trevligt.
Men tror inte att det händer mera.

Var supertrevligt att ha mina föräldrar här i går.
Vi fikade, for till Insjön och inhandlade lite saker
så att jag måste ha tag i en handyman nu...
åkte vägen förbi Heden hem och sa hej till min chef Peo och hästarna.
Jag och mamma tog en promenad i regnet med hundarna när vi kom hem
och Zigge var klok nog att stanna inne i värmen. Hehe...

Blev en middag på Bosporen.
Riktigt trevligt och det smakade bra med en Marguerita
och en massa tzatsiki.
Åt upp hela pizzan...vilket visar på hur hungrig jag var!!!!

Tack för en trevlig dag och att ni kom på besök,
alltid lika trevligt och jag hoppas vi ses snart igen!!!!

Nu ska jag dricka min kopp the
och se om kära Mia har någon idé om vi ska fika i dag=)
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0