Målning...

Nu ska jag börja måla igen.
Har tre lager kvar.
Eller vad ska man säga.
Jag har två lager på en stol och ett lager på en stol...så totalt tre lager.
Det betyder att jag i morgon innan travet hinner måla klart sista stolen.
Sedan är det klart.
Finally och en vecka innan Lasse.
Snacka om att vara framförhållning för att vara lilla jag.
Hehe..

Arbetet har gått bra i dag men det blåste så jäkligt
att man frös fast man var inombords.
Efter arbetet så for jag till Kicks i Insjön för att köpa en toning
och hade sådan tur att söta Camilla jobbade.
Alltid lika trevligt och träffa henne
och nu ska vi styra upp en fika snarast möjligt.
Blev mörk pärlemobrun som jag hade sist
så kan jag åtminstone fylla i utväxten.
Blir nog bra...ska bara ta tag i det också...

Nehepp om man skulle sluta skjuta upp målningen...nu kör vi;-)
Kram på er...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahha! Här e en till som köpt toning på kicks idag=P Man får ju utnyttja klubb-erbjudande...KRAM

2009-11-26 @ 18:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0