Dr Brandt Microdermabrasion

Måste bara tipsa om en superbra produkt.
Den kostar en slant men räcker i all oändlighet
så om man slår ut kostnaden på tiden den räcker
så blir det inte så stor kostnad.
Eller hur jag ska förklara.

Dr Brandt Microdermabrasion

Magnesiumoxidkristaller polerar varsamt bort döda hudceller
och ger din hy en strålande lyster.
 Innehåller kamomill, aloe vera, alger och hibiscus
för att släta ut och återfukta.
Används 1-2 gånger i veckan med ett par dagar mellan behandlingarna
för att släta ut fina linjer.
Fungerar även utmärkt på aknehy.

  • Förbättrar andra produkters möjlighet att penetrera huden.
  • Gör din hud synbart lenare och mer strålande.
  • Hjälper till att motverka acne och förbättrar ärr.
  • Idealisk för ansikte, armar, händer och hals.

Helt enkelt en grym peeling som verkligen gör det den lovar.
Jag använder min två gånger i veckan och den visar resultat.
Första dagen efter användning så är huden lite sämre
men dock mycket lenare.
När jag sedan behandlar huden som vanligt så blir den super.
Nu har jag använt denna ungefär sex gånger
och den ger bättre hud för var gång, I like!!!

Mina gamla ärr har slätats ut och den lilla acnen jag har minskar.
Fina liner vet jag inte om jag har särskilt många än
men det skadar väl inte att vårda huden i förebyggande syfte=)

Testa!!!!
Om man inte vill slänga ut de pengar som den kostar
kanske den kan finnas möjlighet att få hem ett prov från Eleven.se,
det var nämligen så jag testade den.

Kolla in deras hemsida------->Eleven.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0