Dag två.

Snart slutar Desperate.
Då blir det sängen för dagen.

Men först har jag en redovisning att klara av.

Till frukost blev det yoghurt med
Pauluns musli samt lite torkad frukt.
Blev ingen milkshake.
Riktigt jobbigt att äta ändå och allt gick inte ner.
Men jag försökte i af.

Lunch fick jag av min snälla chef
i form av supergod kålsoppa.
Låter kanske inte så gott men den var såååå god.

När jag fikade med underbara Mia
så blev det ett oräknat antal teglas.
Med mjölk.
Utan socker.
Syndade också...
eller jag unnade mig en liten chokladbit att suga på.
Det var fint.

Till middag intog jag supergoda smörstekta qournfiléer med rivan morötter.

Och nu efter promenaden smaskar jag på lite frysna hallon.
Mumms!!

Tog en riktig långpromenad innan Desperate
 började och det blev ett antal stag.
För att vara lite mer exakt: 7631st.

Det var min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0