Bygatan till kvällen?

Hmmm...en supersöt tjej ska på Bygatan i kväll..
Funderar på om jag inte ska ta och hänga med men är lite orolig för att en människa som jag inte orkar träffa  ska dit...vi hade lite prat i går kväll och det gjorde ont när vi skiljdes men jag har nog valt. Jag tror jag vet vad som är bäst. Eller vem vet det egentligen men man kan ju alltid önska att man visste...dock kan man ju inte gå och hoppas hela sitt liv. För då lever man ju inte sitt eget liv i väntan på någon annan. Och det är inte likt mig. Jag vill ju leva livet till fullo....

Saknar Mia och Malin...
skulle vilja få prata lite med de som jag litar på...

Fick precis reda på en sak
som får mig att känna mig än mer mogen i mitt beslut.
Snacka om att äta kakan men samtidigt göra allt för att ha den kvar...
Fungerar inte i längden...sorry vännen!!!

Usch nu kommer ångesten igen...
den kryper upp genom bröstet till halsen och gör mig illamående...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0