Badat...göööttt....

Har fått ett bra samtal i dag som lyfte mig lite
då jag haft så dåligt samvete för en sak.
 Underbart att få höra att det är förlåtet.
 En stoooor sten lättade från hjärtat
och nu ser jag framemot näst helg igen.
Tänk så snabbt allt kan vända=)

Däremot så hade jag ju ett riktigt jobbigt samtal också
men det är som det är.
Och polisen var ju inte så roligt
men det blev ju en lättnad och inse att pojken var välbehållen.
Koppeltvång på den mannen i fortsättningen;-)

Har faktiskt badat rätt så länge nu.
Tappade upp ett vamt bad med en olja som jag fått av Kicki.
Luktade riktigt gott och det var skönt för kroppen
att få slappna av lite grann.
Nu känner jag mig helt mör men på ett skönt sätt.
Väntar på ugnen som ska bli varm.
I dag blir det lite pommes med qournfile och morot.
Orkar inget mer avancerat än så
och till kvällen har jag massor av morötter, gurka, mörk choklad och dippa.
 Mums!!
 Blir film maraton tror jag...
har inte bestämt mig om det ska vara med kärlekstema
eller svenskfilm tema. Det får tiden utvisa...
Nu ska jag kolla ugnen...
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0