Ångesten är tillbaka...

Hejhej!!
Jag lever.
Ångesten är tillbaka med besked,
har ett konstant tryck över bröstet som gör ont.
Avskyr ångest.
Det förstör så mycket.

I af så har jag mina föräldrar här.
Och det är underbart.
Hade inte de hittat hit så hade min dag varit desto tyngre.
Ingen utgång i kväll utan vi ska äta lite mat sedan får vi se.
Jag kommer i vilket fall som helst att sitta själv.
Yeeeej...

Har varit till Insjön och införskaffat nya handtag till min byrå
som nu är färdigmålad och placerad i sovrummet på sin nya plats.
Kommer att bli mycket bra detta när jag väl får ordning på allt!!
Nu ska jag bara få hem en sänggavel...
eller ja en spånskiva så jag kan tillverka min gavel.
Planerar att vara klar till Winnerbäck.
Men som det är nu vet jag inte ens om jag klarar av att gå på det...
och inte heller om jag klarar av att gå på inflyttningsfesten om två veckor.
Suck.
Ser fortfarande inte ljuset i tunneln.

Min mor fick ett telefonsamtal nyss,
som inte var särskilt upplyftande heller.
Mycket mörker nu och allt kom som ett brev på posten...
Förlåt för mitt virriga, konstiga sammansatta
och deprimerande inlägg.

............................


Kommentarer
Postat av: mia

Tjejen, du får inte glömma bort och ta de lite lugnt en sväng! tänk på dig själv!! andas och bara va funkar oxå.. mass akramar

2009-11-14 @ 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0