20 minuter.

Har varit ute och sprungit.
Var ju första gången på väldigt lääääänge så jag sprang totalt i 20 minuter och gick raskt i en timme. Känns ruskigt bra i kroppen, möjligt att knäna var lite svaga men har tänkt ta det lugnt och springa varvat med gång tre gånger i veckan.  Själva springandet kändes väldigt lätt i andningen och inte alls så jobbigt som jag föreställt mig i huvuet. Mycket bra!!
Morgonpromenader innan frukost.
Och så det vanliga promenaderna med hundarna.
Fast de är ju alltid med.

Tänkte börja köra lite träning på min boll här hemma också.
Måste stärka min kropp
och det är nästan den skonsammaste träningen
man kan utföra i hemmet så jag testar.
Var ett tag sedan jag använde den
så kan nog vara bra för alla mina småmuskler som gått och lagt sig.

I morgon ska jag ta första passet om huvudet samarbetar.
Allt hänger på mitt huvud.
Dock trotsade jag det nu när jag stack ut.
Men mitt damp höll på att göra mig galen.
Tror inte jag klarar att vara liggandes en hel dag,
kvittar hur sjuk jag är men efter alla år av ständig rörelse
så känns det som att vanan brytits lite men jag har lång väg kvar.
Den friska luften gjorde mig nog gott
och jag ska ta en varm dusch innan jag kryper till kojs.

Nej försöka sova i natt så jag kan ta tag i gröten till morgonen.
Haha...inte sugen...men på matsidan står det gröt,
sockerfritt te, bas och bas/middag.

Tror ni jag klarar det?



En nysprungen, oduschad Ulrika=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0