Wienerbread...

Sjukt sugen på wienerbröd.
Förstår inte riktigt varför.
När jag var liten hade min far ett Wienerkonditori i Säter.
Jag älskade att hjälpa till där och även provsmaka;-)
Och det var när jag var där som jag fick  min idé
att det bara är gamla människor som köper wienerbröd.
Och det har jag sedan levt på.
Har aldrig köpt ett i hela mitt liv
just på grund av att det bara är gamla människor som äter sådana.
Men nu vet jag inte om det beror på att jag har blivit gammal
eller att jag har skrotat mitt gamla tankesätt
som gör att jag tänker åka in till ICA och köpa ett ...
som jag ska snaska i mig tillsammans med en cola.
Mums!!!

Men hey, skitsamma m jag har blivit gammal...
det smakar ju så gott=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0