Vincent Longo.

När jag var i Stockholm sist så köpte jag en foundation.
Märke: Vincent Longo.



Har inte lämnat någon recension på den
men jag behöver inte skriva mer än att den är BÄST!
Helt sjukt grymt bra!!
Jag älskar den och ska på torsdag köpa på mig en ny.

Man kan ju även beställa via Cow parfymeriers hemsida
men jag väljer att köpa den på plats
då jag är osäker på nyans inför sommaren.

Den är lätt, smälter in i huden och ger en perfekt hudyta.
Precis som en foundation ska fungera.
Tanken med en sådan är inte att få en mask i ansiktet
utan att enbart jämna ut hudtonen.
Många använder tjocka/mer täckande foundations
för att de har problemhud men det är fel, fel , fel!!
Den ska enbart jämna ut hudtonen
sedan ska man använda concealer för att dölja små/stora skavanker.
Och sedan fixera med puder...
går inte att få ett mer naturligt resultat!
För ingen har väl som mål att ha en mask i ansiktet
som ser sminkat ut?

Jaja...denna foundationen rekommenderar jag starkt
och personalen i butiken på Mäster samuelsgatan i Stockholm
är så otroligt trevliga och hjälpsamma.
Om ni är i storstaden så gör ett besök hos dem...
dofta på den underbar doften från Laura Mercier
som jag önskat mig i flera år...
Creme Bruleé.
Mums!!
Vill ha!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0