Valborgs summering.

Ny dag med nya tag.
Jag hamnade på grillkväll i går tillsammans med en hög människor.
Det var mycket trevligt
och jag hade sådan tur att jag hamnade bredvid söta Rebecca
som också körde på Loka då hon skulle jobba tidigt i dag.
Maten smakade super ...som den alltid gör när Thomas har fixat.

Lilla söta Grynet fick också vara med.
Och till hennes förtjusning så fanns det en hel del gott att smaka på=)

Träffade en del personer som jag inte sett på länge
och det var himlans roligt...jag hoppas att vi träffas snart igen.
För jag kände mig välkommen när jag kom dit.
En underbar känsla och äkta glädje från de personerna som var på plats.
Mer sådant vill jag ha i mitt liv....
äkta vara!!

Jag och Thomas åkte till Gropen
och lyssnade på lite körsång,
lyssnade på den obligatoriska "sköna maj....."
och sedan blev det godis och soffan.

Lugnt och skönt och mest snack.
Riktigt trevligt!!

Nu ska jag och gumman ta oss en långpromenad
och sedna kommer mor och "far" upp hit för vi ska nämligen gå på marknad.
Och om jag har tur så svänger de förbi Kupolen
och köper den där hatten som jag önskar mig;-)
I kväll blir det trav för Private Victory i Rättvik
och jag hoppas att han visar upp sin styrka  nu
och springer i mål som vinnare.
Bara att hålla tummarna och köpa en påse morötter=)

Ha en god dag allihopa!!!
Ni finns i mina taknar,
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va mysigt det lät med grillning! Vi satt ute och åt, njöööt av kvällsolen sen tog vi en promenad in och kikade på lilla brasan! Annat var det förr, då var ju valborg riktigt kul i Leksand! Kanske börjar man bli gammal ;)



Får se om vi ses på marknaden då, jag är ledig HELA helgen! Sååå skönt!



stor kram, madde!

2009-05-01 @ 10:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0