Trevligt snack.

Jag har precis avslutat ett trevligt samtal med en gammal vän.
Otroligt nice och jag hoppas att det kommer fortsätta.
När vi talas vid så är allt som vanligt.
Som om vi träffades i går och tog en fika typ.
Dessvärre är det ganska lång tid sedan vi träffades
men jag hoppas på att vi tar oss i kragen och ändrar på det.
Omgående!!!

Det kan ju vara så att man är i olika stadier i livet
och då kan det finnas hinder för att umgås...
men egentligen så är väl inget hinder för stort för vänskap?
Usch vad hemskt skrivet av mig, nu får jag skärpa mig.
Jag vill i af ändra på det och börja ses mer.
För jag saknar denna personen väldigt mycket och har gjort ett bra tag.
Det är en underbar människa
som alltid kommer ha en stoooor plats i mitt hjärta.

Nu blir det sängen...
inte trött trots att jag borde vara det
men ska göra ett förök till att sova.
Sov gott och dröm sött=)
Kramar

Kommentarer
Postat av: mia

tack själv! absolut att vi måste snart! gått alldeles för lång tid, söndag? kramar

2009-05-07 @ 23:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0