Tack grabbar/killar/män/gubbar;-)

Tack för en sjukt nice kväll.
Thomas, Anders och Björne.
Vilken fest.
Fler sådana till Leksand tack,

Har haft så trevligt och det har varit härliga människor på plats.
En storeloge till Er som ordnade denna festen...
ni som inte gick missade något sjuuuuukt nice!!
Tack för att jag fick komma.
Jag bjuder Er tre på pizza i morgon...

Richard var på plats.
Brun och snygg som alltid.
Johan som jag inte sett sedan jag vet när var också på plats.
Och Ken samt Andre
som åkt nere i från Skåne i dag för att ta del av festen.
Och alla Ni andra som var där.
Så jäklans härliga människor.

Nu ska jag sova lite...
eller om jag är ärlig så ska jag ha jordens sovmorgon=)
Ska försöka summera lite mera i morgon.
Pöss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0