Sweet;-)

Jag har nu lyckats ta en prommis med hundarna och duschat.
Det bästa var att bli ren.
Har skrubbat mig från topp till tå och det känns så gött.
Nu blir det att hälla i sig några liter vatten och sedan krypa i säng.

Får ju inte glömma det viktigaste innan sänggåendet...
jag måste ju knarka också annars blir det ingen sömn i natt.
Hostan håller på att göra mig galen.
Så nog får det bli lite hostmedicin i kväller.
Thomas tror att jag har astma.
Typ ansträngningsastma.
Huvva...hoppas han har fel.

I morgon ska jag försöka att boka in en tid på AquaSense Spa i Tällberg.
Jag har nämligen ett presentkort där
som jag måste uttnyttja mycket snart.
Ska bli så skönt och funderar på att ta det helgen innan jag fyller år.
Det är undertecknat med mina Siljansvänner
och jag kan lova Er att jag kommer krama om dem
en och en efter mitt besök där.
Ska bli så himlans skönt
och ska försöka få med mig någon som vill bada lite kurbad också.
Någon som känner sig manad?

By the way så vankas det ju party om en vecka.
Stooort party och jag har inget att ha på mig...förslag?

Nog om alltoinget snack.
Nu ska jag ramla i säng.
Pöss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0