Söndag.

Haft en underbart mysig kväll med en betydelsefull person.
Vi har pratat om allt möjligt och det gillar jag.
Det ska vara avslappnat
och man ska inte dra sig för att ta upp ett ämne.
Naturligt är väl det närmsta man kan komma.

Fick även i mig lite mat.
Ett under men gott var det.
Kebab i bröd från Napoli.
Mumma!

Lurven kom sexa i Gävle i dag.
Inte den bästa placeringen
men kan dels bero på att han gick utan sulor fram samt även gräsmage.
En hemsk årstid nu när gräset växer i en ruskig fart samt är så näringsrikt.
Det tar på hästarnas krafter.
Synd det inte blev en bättre placering då han känts så stark och pigg på sistone.
Nu blir det att ladda om och kämpa vidare.
Nästa gång tar vi dem;-)

Sängen nästa.
Har jobb alla dagar denna veckan då jag är hästvakt till helgen.
Fredag-Lördag-Söndag ska jag sköta om kusarna från morgon till kväll.
Avkopplande.
Men blir nog ingen utgång på lördag för min del.
Fast det kan ju ändras...dock inte som det känns nu.

Sov gott och Dröm sött i natt....
det tänker jag göra.
Pöss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0